Real Újpest

Újpesti jégkorong - az igazi. Nyilvánosság, ameddig a szem ellát.

Friss topikok

Kommentek

  • SK Fan: Miert nem frissititek??? (2011.02.25. 21:40) Fontos győzelem
  • Thomas_AV: jégkorong.blog.hu most elromlott? :( (2010.01.25. 22:17) Fontos győzelem
  • Uteapu: @kerusz: Gondoltam,hogy ilyesmi van a blog körül. Sajnálom,hogy én sem hardver sem szoftver részrő... (2009.11.25. 10:57) Fontos győzelem
  • kerusz: @Uteapu: az a kérdés, hányan akarják írni is és hányan csak olvasni. (2009.11.25. 00:16) Fontos győzelem
  • Uteapu: @kerusz: Ez igy nem hangzik biztatónak. (2009.11.24. 16:33) Fontos győzelem
  • Utolsó 20

Bemutatkoznak válogatottjaink - Roczanov Dezső

2008.10.15. 20:29 | Bukovina | 15 komment

Címkék: válogatott utánpótlás roczanov dezső

Bár régen jelentkeztünk utoljára ezzel a cikksorozatunkkal, ez természetesen nem jelenti azt, hogy nincs már több korosztályos válogatott játékos Újpesten, sőt. A sort Roczanov Dezsővel, felnőtt csapatunk fiatal centerével folytatjuk. Dezsi a nyáron igazolt ide Székesfehérvárról, és egyből bejátszotta magát a harmadik sorba, ahonnan azóta kirobbantani sem lehet. "Tovább" után többet is megtudhattok a fiatalemberről.

Hol és hogyan kezdted a pályafutásodat?

Édesapám amatőr szintű jégkorongozó volt a CSZKA Cannibalz csapatánál, ő ajánlotta nekem ezt a sportágat. Én Székesfehérváron ismerkedtem meg a jégkorong alapjaival. A befektetett munkának hamar meglett a gyümölcse, szép eredményeket kezdtünk elérni. Előkészítő korosztályban, Bóta Gusztáv vezetésével szerepeltem a Fradival vendégjátékosként egy tornán, Regensburgban. Az első aranyérmünket kölyök korosztályban nyertük a Volánnal. Végigjártam a korosztályos válogatottakat, a serdülőben nemzetközi szinten a 6. hely volt a legjobb eredményünk, melyet Pindák Lászlóval egy tilburgi tornán sikerült elérnünk. Kudarcként éltem meg a 2006-os miskolci ifjúsági világbajnokságot, mert nem sikerült legyőznünk a hollandokat. Tavaly sajnos nem fértem be a junior válogatottba, de idén mindeképpen be szeretnék kerülni, harcolni fogok érte!



Hogy kerültél ismét Újpestre? Korábban is láthattunk már téged itt készülni...

Igen. Már edzettem itt a tavalyi szezon előtt két hónapot, de a sok szlovák légiós miatt kezdtem úgy érezni, nem lesz helyem a csapatban, ezért inkább visszamentem a Volán farmcsapatába.

Jó döntés volt?

Úgy érzem, igen. Több lehetőséget kaptam ott, mint amennyihez itt jutottam volna a tavalyi idény során.

És most hogy érzed magad Újpesten?

A fiúk nagy részét régóta ismerem, jóban vagyok velük, jó a hangulat. A csapategységgel sem lesz gond. Az edzések jók, kemények; örülök, hogy ilyen jó játékosokkal vagyok körülvéve, akiktől sokat lehet tanulni.



Mik a céljaid új klubodnál?

Mindenképpen törekszünk a meglepetés okozásra. Én szívem szerint szeretnék a bronz éremig eljutni, vagy akár annál tovább is…

És a junior válogatottban?

Nagyon nehéz csoportba kerültünk a világbajnokságon. A kiesés elkerülése a cél, szeretnénk minél jobb, szorosabb meccseket játszani ilyen erős ellenfelek ellen. Ez az utolsó évem juniorban, utána szeretnék majd felnőtt válogatott is lenni, és persze egy külföldi bajnokságban sem lenne rossz kipróbálni magam.

Hogy érezted magad a szokásos válogatott-teszteken?

Rossz volt, mert a futások közben nagyon meleg volt, a jeges edzésen pedig egy rossz lépésnél megsérültem. A rég nem látott játékostársaknak viszont nagyon örültem.

Mit üzensz az újpesti szurkolóknak?

Megkérek minden kedves szurkolót, hogy buzdítsák a csapatunkat, mert idén nagy szükség lesz rá.

 

Névjegy:

 
1989.01.24.
 

186 cm 78 kg
Mezszám: 89
Poszt: csatár
Eddigi klubjai: Alba Volán (+ Fehérvári Titánok)
Edzői: Endrődi Zoltán, Dušan Kapusta, Fekti István, Kóger István

 

 


Eddig bemutatott válogatottjaink:

Sommer Tamás
Zalavári Bence
Garbacz Ádám
Dömötör Róbert
Nagy Péter
Szepessy Gergő

A bejegyzés trackback címe:

https://realujpest.blog.hu/api/trackback/id/tr79714566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jó lett:-)
Sok sikert!:D

Lilarajongó 2008.10.18. 09:33:49

Ez a ROCZANOV igaz hogy fiatal de mintha beszari lenne ugy tünik a nézötérről nem kellene anyira eröltetni, inkább saját nevelésü játékost szivesebben látnék ügyetlenkedni.
Dezsi 89-es, most kell hogy hozzászokjon a nagyok játékához. Dajnos nincs tőle jobb saját nevelésünk akinek nézhetnénk az ügyetlenkedését. Janko még nagyon fiatal csak 91-es születésü kell még pár év, hogy elérje a Dezsi szintjét.
A Dezsi nagyon ügyes srác reméljük pár éven belül alapemberré válik a csapatban! (Amúgy miért meztelen az utolsó képen??? )
Bizonyára kellemesen informális hangulatban készítette Bukovina az interjút. :)
Tisztelt Lilarajongó ÚR!
Azért ezt a beszólást nem kellett volna. Beszari?
Egy igazi lilarajongó nem ír ilyeneket, vagy változtasd a neved M.I.-ra...
Vagy gondolkozz kicsit mielőtt leütöd a billentyűket. Ez elég gáz volt most...
LöBogárka! Kikérem magamnak, h nem meztelen, csak nincs rajta felső!:-) És pont azért lett ilyen a kép, hogy te megkérdezd mér nincs rajta ruha:-)

Lilarajongó 2008.10.18. 19:55:19

Kedves ANDIKA az ominozus idézet B...... tulajdonságot nem én találtam ki hanem a folyoson halotam a csapattársaitól és neki mondták a szemébe. Bocs Ami pedig a bejelenkezet nevem illeti én azért tettem nem keveset az asztalra és nincs szándékomba megváltoztatni, téged pedig tisztelek és soha nem lesz szándékomba megbántani.
A folyosón hallottad?! Jogod van nyitott füllel-szemmel járkálni a folyosón, de nem kell kiírni, kiadni a dolgokat, főleg úgy, hogy ezt mástól hallottad. Ne élj vissza azzal, hogy közel vagy a tűzhöz!!! Én tudom, hogy tettél már az asztalra, amit tisztelek én is. Egyébként engem nem bántottál meg, max. Dezsit...De ha okos srác, erre nem figyel, hanem folytatja a megkezdett utat és fejlődik, minél többet.
Ugyan már, Lilarajongó... kit tennél saját nevelésűt a csapatba? Szétszéledt a három évvel ezelőtti junior bajnokcsapat, nem emlékszel? alig maradt belőle hírmondó nálunk. De legalább a Fradiban ott voltak abból a csapatból néhányan... Ha ők nálunk lennének, talán nem úgy indultunk volna az évnek, ahogy... Vajon miért mentek el vagy 20-an abból a csapatból?

Roczanov nagyon értékes játékos, és remélem, be is bizonyítja az ilyen ál-liláknak, mint Te is vagy.
Szerintem egyértelmű, hogy a saját pici fiát szívesebben látná Dezsi helyén, csak az a különbség, hogy Dezsi még fog fejlődni Pistike már nem!
Kedves Hozzászólók! Örülök, hogy felpörgött a topik, de szerintem ezen a ponton érdemes befejezni a személyeskedést. Azt hiszem, most már igazán lapozhatunk. Köszönöm.
Gratulálok Dezsi mai két gólpasszához!
a b..Dezsi megint gólt lőtt?! Nahááttttttttt
süti beállítások módosítása