Real Újpest

Újpesti jégkorong - az igazi. Nyilvánosság, ameddig a szem ellát.

Friss topikok

Kommentek

  • SK Fan: Miert nem frissititek??? (2011.02.25. 21:40) Fontos győzelem
  • Thomas_AV: jégkorong.blog.hu most elromlott? :( (2010.01.25. 22:17) Fontos győzelem
  • Uteapu: @kerusz: Gondoltam,hogy ilyesmi van a blog körül. Sajnálom,hogy én sem hardver sem szoftver részrő... (2009.11.25. 10:57) Fontos győzelem
  • kerusz: @Uteapu: az a kérdés, hányan akarják írni is és hányan csak olvasni. (2009.11.25. 00:16) Fontos győzelem
  • Uteapu: @kerusz: Ez igy nem hangzik biztatónak. (2009.11.24. 16:33) Fontos győzelem
  • Utolsó 20

Bemutatkoznak válogatottjaink - Szepessy Gergő

2008.08.19. 20:33 | Bukovina | 1 komment

Címkék: bemutatkozás válogatott utánpótlás junior szepessy gergő

Ifi és serdülő válogatott játékosaink után most ugorjunk egy kicsit a juniorokhoz. A sorozatban először nagyon úgy nézett ki, hogy nem lesz kit bemutatni az U20-as válogatottból, ugyanis Ress Dániel, a korosztályos szelekció egyetlen újpesti tagja az NZ-Stars együtteséhez igazolt. Az ürömbe azonban némi öröm is vegyül, ugyanis a dunaújvárosi Szepessy Gergő és a fehérvári Roczanov Dezső érkezésével "nyertünk" másik két junior válogatott fiatalt. Közülük Szepessy Gergő, a sportággal annak idején Újpesten megismerkedő technikás hátvéd mutatkozik be elsőként, aki azt az áldozatot vállalta csapatunkért, hogy családját hátrahagyva felköltözött Budapestre.

- Mikor és hogyan kerültél a jégkorong közelébe? Hiszen édesanyád kézilabdázó volt, édesapád pedig focista.

- Édesapám a futballt erőltette, amit nemsokára megutáltam. Akkor adta fel, mikor egy MTK elleni focimeccsen leütköztem egy srácot vállal, és a szülők közt verekedés tört ki (arcán széles mosoly - a szerk.). Azért mentem neki, mert akkor már jégkorongoztam is, és azt hittem, a fociban is lehet ilyet. Így tett le édesapám arról, hogy belőlem is focistát neveljen, mint a két bátyámból, akik egyébként a Dunaferr felnőtt csapatában játszanak. Van két öcsém is, akik szintén jégkorongoznak Dunaújvárosban, elég tehetségesek.

- Milyen eredményekkel büszkélkedhetsz eddigi pályafutásod során?


- Kölyök, serdülő és ifi bajnok is voltam a Dunaferr csapatával. Egyik évben a bajnokság legjobb hátvédjének is választottak, nem emlékszem, pontosan mikor. Végig jártam a korosztályos válogatottakat, a tavaly előtti miskolci U18-as világbajnokságon másodikak lettünk egy emlékezetes döntő után. Úgy tervezem, hogy idén is számítanak majd rám a junior válogatottban, erre készülök fizikálisan és mentálisan is.

- Kényes kérdés, de miért igazoltál Újpestre? Hiszen nagybátyád, Azari Zsolt a DAB ügyvezető igazgatója, a családod is Dunaújvárosban van, te viszont feljöttél a fővárosba.

- Ennek elsősorban tanulmányi okai vannak. A vezetőség nem örült neki, de várható volt az iskolai elfoglaltságaim miatt. Idáig is Újpestre jártam iskolába, csak minden este hazajártam és hajnali 5-kor jöttem Pestre. Újvárosban szerették volna, ha ezeket a hajnali keléseket folytatom, de azt mondtam, hogy ez az életforma már nem kivitelezhető. Másodsorban úgy érzem, hogy talán az Újpest felnőtt csapatában több lehetőséget fogok kapni, mint Dunaújvárosban kaptam volna. Meg akarok erősödni az OB I-es bajnokságban, amire a lila-fehéreknél szerintem lesz alkalmam.

- Mik a céljaid itt Újpesten?

- Mind fizikailag, mind pedig lelkileg megbízható felnőtt játékos szeretnék lenni.

- És a válogatottban?
 
- Az idei junior világbajnokságon szeretnénk a lehető legjobb helyezést elérni, szerintem a csapat nagyon jó. A felnőtt válogatottságról majd később...


- Mit szóltál az idei junior válogatóhoz? Te már rutinos vagy az ilyen megmérettetéseken, igaz?

- Szerintem nagyon kemény volt, rendesen el lehetett fáradni a végére. Tetszik a közösség, amely a válogatott eseményeken körülvesz. Jók az edzők és az edzések is.

- Mit üzennél az újpesti szurkolóknak?

- Remélem, lelkesíteni fognak és fiatal játékosként kitartanak mellettem. Nálam ezek a dolgok mindig is pozitívan hatottak.


Névjegy
 
 
1989.06.23.
 
183 cm és 75 kg

Mezszám: 7
Poszt: hátvéd
Eddigi klubjai: UTE, FTC, Dunaferr
Edzők: Szabó István, Kovács Zoltán, Kercsó Árpád, Björn Ferber, Vladimír Matejov, Vladimír Babič, Holló István

 


Eddig bemutatott válogatottjaink:

Sommer Tamás
Zalavári Bence
Garbacz Ádám
Dömötör Róbert
Nagy Péter

A bejegyzés trackback címe:

https://realujpest.blog.hu/api/trackback/id/tr59623045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Válogatott és klubszínekben is drukkolunk neked Gergő!
süti beállítások módosítása