Real Újpest

Újpesti jégkorong - az igazi. Nyilvánosság, ameddig a szem ellát.

Friss topikok

Kommentek

  • SK Fan: Miert nem frissititek??? (2011.02.25. 21:40) Fontos győzelem
  • Thomas_AV: jégkorong.blog.hu most elromlott? :( (2010.01.25. 22:17) Fontos győzelem
  • Uteapu: @kerusz: Gondoltam,hogy ilyesmi van a blog körül. Sajnálom,hogy én sem hardver sem szoftver részrő... (2009.11.25. 10:57) Fontos győzelem
  • kerusz: @Uteapu: az a kérdés, hányan akarják írni is és hányan csak olvasni. (2009.11.25. 00:16) Fontos győzelem
  • Uteapu: @kerusz: Ez igy nem hangzik biztatónak. (2009.11.24. 16:33) Fontos győzelem
  • Utolsó 20

Bemutatkoznak válogatottjaink - Nagy Péter

2008.08.02. 12:25 | Bozár Jóska | 1 komment

Címkék: bemutatkozás válogatott serdülő utánpótlás nagy péter

Ezzel a rendhagyó sorozattal szeretnénk minden játékosunkat bemutatni, akik a serdülő (U16), ifjúsági (U18) vagy a junior (U20) válogatott keretében kaptak helyet ebben a szezonban. Úgy gondoljuk, ezek a remek fiatalemberek igazán megérdemlik, hogy megismertessük őket a nagyvilággal. Nem haboztunk hát, azon nyomban nekiálltunk kifaggatni őket pályafutásukról, terveikről. Nagy Péter technikás, agilis csatár, ám néha rakoncátlan. Tudása alapján nem meglepő, hogy bekerült az U16-os keretbe, csibészes hokija egyedivé teszi stílusát. Ha igazi sportemberként, szorgalmasan és alázattal teszi tovább a dolgát, sok szép élménnyel gazdagodhat még karrierje során.

- Mesélj eddigi pályafutásodról!

- Az óvodával jártunk le korizni a Pólus Centerbe, és ott Miki bá' (Keszthelyi Miklós - a szerk.) adott egy toborzó-szórólapot. Megtetszett a dolog, ráadásul édesapám is buzdított, így belevágtam. A Pólusban kezdtem gyakorolni, de egy hónap után meguntam, és abbahagytam az edzéseket. Ezután Miki bá' megint szólt, hogy menjek hokizni, de akkor már az újpesti nyitott pályán megtartott edzéseket is látogathattam, ami nagyon imponált nekem. Hároméves korom óra jártam korcsolyázni a régi BS-be és a Duna Plázába, így a hoki ezen részével kezdetben sem voltak gondjaim. Hat évet játszottam Újpesten, utána egy idényt töltöttem a Starsban, végül újra a Megyeri úton kötöttem ki - ennek már három éve.

- Minek volt köszönhető a káposztásmegyeri kitérő?

- Előkészítő korosztályban Drago (Dragomir György - a szerk.) volt az edzőnk. Akkoriban keveset játszottam, ráadásul nem is voltam olyan jó játékos. Én és több csapattársam beszéltünk Kercsó Árpáddal, végül hatan át is igazoltunk a Sztárokhoz. Sajnos kemény évnek néztünk elébe: Az elején nem játszottam valami sokat, mivel sok tehetséges csapattársam volt, de azért én is kaptam lehetőséget. Árpi bá' nagyon sokat segített nekem, több szinttel feljebb hozta a teljesítményemet. Miután távozott a Starsból, javaslatára beszéltem Baróti Zsolttal, és mivel úgy volt, hogy a következő szezonban ő lesz Újpesten az edző, visszajöttem. Bár az első évben Ancsin László lett a tréner, a következő idényben már valóban Zsoltnál pallérozódhattam. Sok problémám volt, mivel nem vagyok egy szófogadó gyerek, de Zsolt mindig tudott kezelni. Utána megint Ancsin László vette át a csapatot.

- Milyen élmények kötnek az Újpesthez?

- Volt egy csomó - igazából minden meccs egy élmény számomra. A legnagyobb mégis az volt, amikor Zsolt tavaly egy meccs előtt, mielőtt elindultunk volna Fehérvárra, azt mondta nekem: "Peti, most sok múlik rajtad, figyelj oda!" Azon a meccsen két gólt lőttem, és nyertünk. Ezzel a győzelemmel jutottunk be a döntőbe, Zsolt a meccs után meg is dicsért. Szerettem az ő kezei alatt dolgozni. A másik nagy sikerélményem ahhoz kapcsolódik, amikor a mostani szezonban a Volán ellen Sommer Tomival eldöntöttük a meccset. Az interjújában egyébként rosszul mondta, mert én adtam neki a gólpasszt, amikor megszerezte a harmadik gólt, utána én lőttem a negyediket, és így lett a végeredmény 4:4.

- Mit tartasz pályafutásod eddigi legnagyobb sikerének?

- Azt, hogy Zsolttal sok év után sikerült elérnünk a második helyezést a bajnokságban, ami más edzővel  szerintem nem jött volna össze. Ezenkívül nagy siker volt számomra, hogy tavaly a fiatalabbik évfolyam tagjaként sikerült bekerülnöm a  serdülő válogatottba.

- Milyenek a csapattársak, és milyen a hangulat az öltözőben?

- A csapat jó, de a hangulat nem mindig. Sok vita van, persze jó párat én kezdeményezek (széles mosoly - a szerk.).

- Nincs ilyenkor a közelben egy felnőtt, aki békét teremt?

- Nincs.

- Azért alapvetően jól érzed magad Újpesten?

- Jól érzem magam, de olykor akad egy-egy kis tényező, ami elveszi a kedvem...

- Na és, hogy tetszik a válogatott?

- Nagyon szeretem a válogatottat, mert sok olyan játékossal lettem jóban, akikkel előzőleg szidtuk egymást. Szeretek az ottani csapattársaimmal dolgozni, mert kemény munka folyik, és gördülékenyebbek az edzések. Egymással és az edzőkkel is jól megértjük egymást, nincsenek viták.

- Milyen terveket dédelgetsz a jövőre nézve?

- Szeretnék kijutni külföldre, és ott egy jó csapatba kerülni. Ezenkívül szeretnék jövőre vagy két év múlva az ifi vb-n játszani.

- A végére üzenj valamit az újpesti szurkolóknak!

- Jöjjenek ki sokan a meccsekre, de ne csak a felnőtt csapat érdekelje őket. Vegyék észre, hogy van utánpótlás is! (újabb mosoly - a szerk.)

 

Névjegy

Nagy Péter

1993.02.06.

178 cm és 65 kg
Mezszám: 79
Poszt: csatár
Eddigi klubjai: UTE, Budapest Stars
Eddigi edzői: Keszthelyi Miklós, Szűcs Barna, Nagy Attila, Dragomir György, Szakács Ferenc, Hetler Ádám, Kercsó Árpád, Várady Csaba, Ancsin László, Bálint Attila, Baróti Zsolt, Mihály Jenő

 

 
Eddig bemutatott válogatottjaink:

Sommer Tamás
Zalavári Bence
Garbacz Ádám
Dömötör Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://realujpest.blog.hu/api/trackback/id/tr43595384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Így tovább...:D
süti beállítások módosítása