Real Újpest

Újpesti jégkorong - az igazi. Nyilvánosság, ameddig a szem ellát.

Friss topikok

Kommentek

  • SK Fan: Miert nem frissititek??? (2011.02.25. 21:40) Fontos győzelem
  • Thomas_AV: jégkorong.blog.hu most elromlott? :( (2010.01.25. 22:17) Fontos győzelem
  • Uteapu: @kerusz: Gondoltam,hogy ilyesmi van a blog körül. Sajnálom,hogy én sem hardver sem szoftver részrő... (2009.11.25. 10:57) Fontos győzelem
  • kerusz: @Uteapu: az a kérdés, hányan akarják írni is és hányan csak olvasni. (2009.11.25. 00:16) Fontos győzelem
  • Uteapu: @kerusz: Ez igy nem hangzik biztatónak. (2009.11.24. 16:33) Fontos győzelem
  • Utolsó 20

Bemutatkoznak válogatottjaink - Dömötör Róbert

2008.07.27. 20:55 | Bukovina | 2 komment

Címkék: bemutatkozás válogatott serdülő utánpótlás döme dömötör róbert

Ezzel a rendhagyó sorozattal szeretnénk minden játékosunkat bemutatni, akik a serdülő (U16), ifjúsági (U18) vagy a junior (U20) válogatott keretében kaptak helyet ebben a szezonban. Úgy gondoljuk, ezek a remek fiatalemberek igazán megérdemlik, hogy megismertessük őket a nagyvilággal. Nem haboztunk hát, azon nyomban nekiálltunk kifaggatni őket pályafutásukról, terveikről. Az U16-os válogatott-kerettag Dömötör Róbert szerényen, profi módjára reagált kérdéseinkre, játéka azonban korántsem olyan visszafogott, mint válaszai. "Döme" kifejezetten technikás és emellett rendkívül harcos csatár. Kitűnően szolgálja a mérkőzéseken csapatát, és ha kitartóan dolgozik tovább, nagy jövő állhat még előtte.

- Mesélj nekünk eddigi pályafutásodról!

- Pályafutásom 1999-ben, a Pólus Center jégpályáján kezdődött, amikor Keszthelyi Miklós megkérdezte, hogy van-e kedvem jégkorongozni. Én azonnal igent mondtam, mert nagyon megtetszett ez a sportág. A Fagyi Macik csapatában (akkori  szupermini-csapatunk neve –  a szerk.) sajátítottam el az alapokat, ezután kerültem Újpestre. Itt sok edzőm volt, és mindegyiktől rengeteg jó dolgot tanultam. Számtalan élménnyel gazdagodtam, mert sok tornára jártunk, és jó mérkőzéseket játszottunk.

- Mit tartasz pályád eddigi legnagyobb sikerének?

- Legnagyobb sikeremnek a Zell am See-ben rendezett World Tournament kétszeri megnyerését tartom, mindkettő nagyon nagy élmény volt számomra. Igaz, ezeket az eredményeket a Dragomír Gyuri által szervezett U12-es válogatottal sikerült elérnünk, de én akkor is a lila-fehérek játékosaként vettem rajta részt. Klubcsapatként az Újpesttel is jártunk ott, igaz, akkor csak kilencedikek lettünk. Ennek ellenére ez a túra is felejthetetlen volt, mivel jó a csapategység, így ahol együtt vagyunk, ott mindig jó játszani.

- Hogy érzed magad Újpesten? Milyen a kapcsolatod a csapattársakkal?

- Nagyon jól érzem magam Újpesten. Már lassan olyan nekem, mint egy második otthon, hiszen rengeteg időt töltök a pályán. A csapattársaim is nagyon jófejek, nagy élmény számomra, hogy velük játszhatok egy csapatban. A tornák alkalmat biztosítanak arra, hogy minél több időt töltsünk együtt, még jobban összecsiszolódjunk, és jól érezzük magunkat.

- Milyen terveid vannak a jövőre nézve?

- Amíg lehet, Újpesten akarok maradni, de ha szerencsém van és lesz rá alkalmam, szeretnék külföldre menni. Addig is, amíg nem jön el a külföldi szereplés lehetősége, az Újpestben szeretnék játszani.

- Hogy érezted magad a válogatott-felmérőn?

- Jól éreztem magam. Már nem izgultam annyira, mint tavaly, mivel ismertem a feladatokat. A válogatott csapattársakkal jóban vagyok, a felmérés végére kicsit elfáradtam.

- Üzensz valamit az újpesti szurkolóknak?

- Mindig maradjanak az Újpest mellett, mert ez egy nagyon kitartó csapat, és bármikor képes lehet meglepetésekre!


Névjegy
 

Dömötör Róbert

1993.03.22.

178 cm és 76 kg
Mezszám: 2
Poszt: csatár
Eddigi klubjai: UTE
Eddigi edzői: Keszthelyi Miklós, Szűcs Barna, Nagy Attila, Dragomír György, Szakács Ferenc, Hetler Ádám, Ancsin László, Bálint Attila, Mihály Jenő, Baróti Zsolt

 

 


Eddig bemutatott válogatottjaink:

Sommer Tamás
Zalavári Bence
Garbacz Ádám

A bejegyzés trackback címe:

https://realujpest.blog.hu/api/trackback/id/tr26588230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kedves Döme! Minden hokit szerető ember számára öröm téged játszani és felnőni látni!
süti beállítások módosítása