Real Újpest

Újpesti jégkorong - az igazi. Nyilvánosság, ameddig a szem ellát.

Friss topikok

Kommentek

  • SK Fan: Miert nem frissititek??? (2011.02.25. 21:40) Fontos győzelem
  • Thomas_AV: jégkorong.blog.hu most elromlott? :( (2010.01.25. 22:17) Fontos győzelem
  • Uteapu: @kerusz: Gondoltam,hogy ilyesmi van a blog körül. Sajnálom,hogy én sem hardver sem szoftver részrő... (2009.11.25. 10:57) Fontos győzelem
  • kerusz: @Uteapu: az a kérdés, hányan akarják írni is és hányan csak olvasni. (2009.11.25. 00:16) Fontos győzelem
  • Uteapu: @kerusz: Ez igy nem hangzik biztatónak. (2009.11.24. 16:33) Fontos győzelem
  • Utolsó 20

Bemutatkoznak válogatottjaink - Garbacz Ádám

2008.07.25. 08:27 | Bukovina | 21 komment

Címkék: bemutatkozás válogatott serdülő utánpótlás garbacz ádám

Ezzel a rendhagyó sorozattal szeretnénk minden játékosunkat bemutatni, akik a serdülő (U16), ifjúsági (U18) vagy a junior (U20) válogatott keretében kaptak helyet ebben a szezonban. Úgy gondoljuk, ezek a remek fiatalemberek igazán megérdemlik, hogy megismertessük őket a nagyvilággal. Nem haboztunk hát, azon nyomban nekiálltunk kifaggatni őket pályafutásukról, terveikről. Alig négy éve, hogy először fogott hokiütőt igazolt játékosként Garbacz Ádám, de magasságával és masszív testalkatával már akkor is kitűnt társai közül. A kései kezdésből adódó technikai lemaradását hamar pótolta. Ékes bizonyítéka ennek, hogy csupán négyévnyi jégkorongozás után máris a serdülő válogatottban találta magát. Hátvéd létére a góllövésből is tevékenyen ki szokta venni a részét. Kicsit több önfegyelem a jégen, és kiváló jégkorongozó válhat belőle, nevét már most érdemes megjegyezni. Sikereiben jelentős részt tulajdonít edzőinek és szüleinek.

- Mikor kezdtél az Újpestben játszani? Milyen élmények fűződnek eddigi pályafutásodhoz?

- 2004-ben kezdtem, a többiekhez képet körülbelül 4-5 éves hátránnyal. Előtte több sportágat is kipróbáltam. Miki bácsinál és Attila bácsinál kezdtem, vasárnap reggelenként apukám hordott az edzéseikre, a Pólus Center jegére. Fél év után mondták edzőim, hogy a továbbiakban a Megyeri útra kéne járnom, ennek nagyon örültem. Egy hónapig a kezdőknél pótoltam hiányosságaimat, de utána felkerültem a korosztályomhoz Dragomír György kezei alá. Drago továbbfejlesztette a jégkorongtudásomat. Eleinte csak a padról néztem a mérkőzéseket, aztán fokozatosan bekerültem a kezdőcsapatba. Akkor még csatárként játszottam. Később Baróti Zsolt lett az edzőnk, ő és apukám vetették fel az ötletet, hogy mi lenne, ha a védelemben tevékenykednék tovább, mert kevés a jó hátvéd Magyarországon. Először nem tartottam jó ötletnek, de később beláttam, hogy igazuk van. Ha akkor nem győznek meg, hogy váltsak posztot, akkor valószínűleg most nem lennék válogatott sem. Ezért hálával tartozom nekik!
A 2006/2007-es bajnokság kölyök korosztályában döntőt játszottunk a Budapest Stars csapatával, és az ezüstérmet sikerült elhoznunk. Az újpesti gárdát Zsolt irányította, aki egy remek edző, bár néha nagyon szigorú – de ez persze nem baj. Sajnos az elmúlt szezon közepén, a felnőtt csapattal való elfoglaltságai miatt leadott minket, így Mihály Jenő és Bálint Attila lettek az edzőink. Ebben az évben a kölyök csapat alkapitánya lettem, a szezont a negyedik helyen zártuk. Folyamatosan feljátszottam az serdülősökhöz, akikkel bronzérmesek lettünk. Az elmúlt években több külföldi tornán vettünk részt a csapattal, hol jobb, hol gyengébb eredménnyel.

- Mit tartasz az eddigi legnagyobb sikerednek lila-fehérben?

- Azt, hogy négy éve jégkorongozom, és bekerültem az U16-os válogatottba. Ezenkívül a kölyök ezüstérem is szép emlék számomra.

- Hogy érzed magad Újpesten?

- Néha vannak hullámvölgyek, de egyébként remekül. Sokat köszönhetek az Újpestnek, sok jó embert ismertem meg itt. A felnőtt csapatnak sok szerencsét kívánok, remélem minél előbb velük léphetek majd jégre. (arcán széles mosoly - a szerk.)

- Hogyan képzeled el a jövődet?

- Vannak céljaim. Ebből az egyik már teljesült a válogatottsággal. Ennek ellenére még nem vagyok elégedett! Szeretném, ha a többi is teljesülne.

- Mint például?

- Bajnokságot nyerni utánpótlás szinten, bekerülni a felnőtt csapatba, szerepelni az ifi, junior és felnőtt válogatottakban, kijutni az olimpiára. Szeretném, ha minél jobb eredményeket érnénk el, hogy folytassuk azt, amit a felnőtt válogatott már elkezdett.


- Hogy érezted magad a válogatott felmérőn?

- Remekül, bár nagyon sokan voltunk, és eléggé izgultam. Megpróbáltam kihozni magamból a maximumot, és ez sikerült is. Nagyon vártam, hogy kiderüljön, kik kerültek be. A születésnapom előtt egy nappal érkezett meg az eredmény, melyben láttam a nevem a listán, és ennek nagyon örültem. Alig várom már az első összetartást!

- Mit üzennél az újpesti szurkolóknak?

- Szeretném, ha minél több néző látogatna ki utánpótlás mérkőzésekre is, mert egy fiatalabb csapatnak nagyon nagy erőt ad, ha a szurkolók segítik őket. Továbbra is tartsanak ki az Újpest mellett, és persze Hajrá Lilák!


Névjegy

Garbacz Ádám

1994.06.24.
187 cm és 90 kg
Mezszám: 14
Poszt: hátvéd
Eddigi klubjai: UTE
Eddigi edzői: Keszthelyi Miklós, Nagy Attila, Dragomír György, Baróti Zsolt, Mihály Jenő, Ancsin László, Bálint Attila

 

 

 

Eddig bemutatott válogatottjaink:

Sommer Tamás
Zalavári Bence

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://realujpest.blog.hu/api/trackback/id/tr3584625

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: freelance voice over artist 2019.05.08. 14:55:23

145 bűnözőt fogott az Egyenlítő! - B1 BLOGCSALÁD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak így tovább Ádám! Az olimpiai szereplés közös álma sportolóknak, edzőknek, szurkolóknak. Te csak juss oda, mi pedig szurkolunk! :)
Sok sikert. de a mérkőzéseken látható "nagy arcból" le kleene venned !
Köszönöm a jókívánságot! Tudom, hogy ezt kell tennem és változtatni is fogok! Főleg mostmár, hogy nagyot bukhatok...
Így tovább Ádám,sok sikert az álmaid megvalósításához...reméljük összejön! én szurkolok,és sokan mások is:D
Azt hiszem ezekből a kommentekből leszűrheted, hogy igen sokan támogatnak... Azzal amit szegenylegeny irt, én is egyetértek. Nagyon szép céljaid vannak, az elérésében segítünk. Továbbra is érezze magát biztonságban kisöcsém, mikor fent vagy a jégen. Hajrá Ádi, hajrá célok! Puszi
Köszönöm:)meglesz:P

Eszenincs Lajos · http://blabla 2008.07.31. 20:11:05

Várom a többi válogatott utánpótlásunk bemutatkozását.
Úgy tudom azért van még (maradt) más is ezen a fiúcskán kívül!
Kedves Lajos!
Igen tudjuk, hogy vannak még válogatottjaink! Pichler, Hajek, Jankovics, Molnár és most már Szepessy és Roczanov...
Igyekszünk, de néha-néha közbe szól egy-egy nyaralás:P
A mai napon terveim szerint felveszem velük a kapcsolatot és hiányérzeted remélhetőleg minél hamarabb pótolva lesz!
Üdv!
Szerintem mindenki nyugodjon meg, minden utánpótlás válogatottról az UTE-tól olvashatunk.
Sportszerűtlen egyébként a szülők által a gyerekek ezen reklámozása..
Külön bejáratú véleményem szerint először szegedi, talán van debreceni stb. gyerekek bemutatásával kezdtem volna.
Onnan sokkal nehezebb bekerülni, feltűnni.
Így szkeptikusan kezelem az egészet.
Van pécsi is talán, aki jó.
Vagy úgy van, mint a tanúban a magyar narancs?
.....
de Újpesti...
Zsilett!
Így első olvasatra: Mi van??? De inkább neki futok még1x...
"Sportszerűtlen egyébként a szülők által a gyerekek ezen reklámozása.." Remélem ezzel nem azt akarod mondani, hogy mi szülők sportszerűtlenek vagyunk??? Mert ha igen akkor most így hajnali 4-kor akkorát kell röhögnöm, hogy lehet még Te is felkelsz! A blog egyik szerkesztőjének sincs gyereke...
Még jó, hogy csak a Te különbejáratú véleményed az, hogy szegedi és debreceni gyerekekkel kezdted volna a bemutatást, ez itt Újpest blog az Újpestiekről szól...valóban nehezebb ezekről a vidéki helyekről bekerülni, de majd írjon róluk a megyei hírlap vagy valami hasonló.
Az utolsó mondatodra nem is mondok semmit, csak piszkálódsz!
A jégkorongblogon láttam volt elég sok konfliktusod, örülök, hogy idetaláltál és itt is van számodra fikázni való;)
Várom szeretettel a következő "építőjellegű" kommentedet!
Üdvözlettel: A szerkesztő, aki bemutatja a válogatott játékosokat...igen, az Újpestieket.
Zsilett: Amennyiben problémád, illetőleg kérdésed van a kezdeményezéssel kapcsolatban, kérlek gyere el holnap délután az UTE jégcsarnokba, és beszélgessünk el róla személyesen. A büfés hölgynél keresd Gurigát, de ha véletlenül személyesen ismersz, azzal megspórolod ezt a kitérőt. Valahol ott leszek. Ha nincs kedved hozzá, hát így jártunk. ;)
Kedves guriga uram!
Nem a kezdeményezéssel kapcsolatban van probléma!
Szerintem épp ég a ház és meztelen kezd lenni a király.:)
Bocsánat, de nem rohanok a büfébe...
Sok más büfé is van:)

Arccal már nem vállalnád fel a sok bugyutaságot, hát persze így a logikus!
És engem már meg sem tisztelsz valami jó kis válasszal? Pedig már vártam, de ez a guriga uram sokkal népszerűbb nálad:P
Zsilett: Nem is kell, ezzel épp eleget elmondtál magadról. ;) Javaslom, hogy ne folytassuk a meddő vitát egy olyan poszt alatt, amely a Zsilettből ellenszenvet kiváltó tehetséges utánpótlás-játékosunkról szól, még elvesszük szegény étvágyát.
Kedves uraim!
Mi a probléma? Amennyiben velem van, az kész siker.:)

Uraim, lenéztem a lábam közé és még nem láttam a pöcsöm:D
Amennyiben ég a ház felettem, nem avval foglalkozom, milyen jó minőségű gerendák tarották a tetőt, vagy legyen hidegebb hasonlat globális felmelegedés korában : mikor leszakad a jéghegyről az UTE jégtáblája és elsodródik magányosan az Antarktisztól, kezd érdektelenné válni, ki mikor milyen jó utánpótlás sportoló.
Főleg, ha ez a blogg a leleplező műfajt vállalta fel, de olvashattad tőlem, hogy ez csak a gőz kieresztője az UTE-nak.
A Tűz van babám film ugrott be, mikor kirakták az öreget a film végén egy székre nézni...
A válogatott utánpótlás sportolóknak további sikereket kívánok!Szívből!
Ha nem érdekel, ne olvasd. Egyszerű.

Lakatos Ferenc 2008.08.20. 11:11:32

Büszke vagyok rád Ádám, hiába az unokaöcsém vagy:D
süti beállítások módosítása