Real Újpest

Újpesti jégkorong - az igazi. Nyilvánosság, ameddig a szem ellát.

Friss topikok

Kommentek

  • SK Fan: Miert nem frissititek??? (2011.02.25. 21:40) Fontos győzelem
  • Thomas_AV: jégkorong.blog.hu most elromlott? :( (2010.01.25. 22:17) Fontos győzelem
  • Uteapu: @kerusz: Gondoltam,hogy ilyesmi van a blog körül. Sajnálom,hogy én sem hardver sem szoftver részrő... (2009.11.25. 10:57) Fontos győzelem
  • kerusz: @Uteapu: az a kérdés, hányan akarják írni is és hányan csak olvasni. (2009.11.25. 00:16) Fontos győzelem
  • Uteapu: @kerusz: Ez igy nem hangzik biztatónak. (2009.11.24. 16:33) Fontos győzelem
  • Utolsó 20

Augusztusban edzőmeccs a Volán ellen?

2009.07.22. 15:05 | Real Újpest | 19 komment

Címkék: edzőmeccs felkészülés alba volán

Az Alba Volán 19 honlapján olvastuk a hírt, hogy augusztus 14-én vagy 15-én a fehérváriak Újpesten edzőmérkőzést terveznek. Mint arra emlékezhetnek Kedves Olvasóink, tavaly éppen a Volán EBEL-csapata ellen zártuk a felkészülést Székesfehérváron, ahol 6-3 arányú vereséget szenvedtünk ugyan, de a mutatott játék helyenként már bíztató volt.

Igyekszünk a hírnek utánajárni, és mielőbb pontos részletekkel szolgálni a mérkőzésről.

A bejegyzés trackback címe:

https://realujpest.blog.hu/api/trackback/id/tr41261120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Remélem ezt nem Árkovics fogja megint vezetni, mert ha igen, akkor nem vagyok hajlandó kimenni rá!
@LBogár: Lári-fári! Nemhogy örülnél, hogy egy jó csapat ellen láthatod haraosan a csapatod, már előre kelted a feszkót :-) Három hét múlva találkozunk, mert ahogy én, Te is ott leszel, ebben biztos vagyok ;-)
@M.Lac: ezt a Steaua-várás lázában írta, bocsásd meg neki.... :P
@M.Lac: Szevasz Laci!Utána akár csaphatnánk egy sörözést is!
Az aug 8.-ai bográcsozáson nem tudok ott lenni, mert "sajnos" Immortal koncerten leszek, de bepótoljuk. Már alig várom a meccset!! Addig is minden jót Nektek, a meccsre Janit is hozzátok. Mentek a Lengyelországi túrára?
Sziasztok!
Arra én is kíváncsi vagyok, hogy ki vezeti a mérkőzést, mert aug 14-16-ig edzőtáboroznak a bírók Dunaújvárosban. Tavaly Miskolcon hasonló probléma merült fel.
@acs63: ez abból a szempontból jó hír, hogy az öreg Árkovicsnak azon mindenképp ott kell lennie :)
@1nf3rn0: Ha elég szépen kérik fel, akkor megkérheti a "Rakétát", hogy helyettesítse a táborban, amíg levezeti a meccset. :)
@acs63: nemtom ki a Rakéta :)

De a Volán-bérenc bíráskodásából nem kérünk többet az öregnek.
@acs63: inkább a meccsen helyettesítse Rakéta, Árko nem hiányozhat a táborból... :)
Előbb-utóbb úgyis megjelenik az összes Alienfejű rohadék, és hozza a slepjét is.

Tegyük ki a wanted fotójukat körbe a csarnokba. Lenne öröm. :))
@kerusz: :-))

@1nf3rn0: Janit megpróbáljuk elcsábítani neked, de nem ígérek semmit, ugyanis kb. akkor érkezik náluk a trónörökös, aki ugyebár elsőbbséget élvez. Mi azonban 1000% hogy ott leszünk és akár már most foglalhattok helyet a Vezérbe :-))
@M.Lac: oké, már most félrerakatom a tepertős pogácsákat :)
@1nf3rn0: Az a 3 db elég is lesz az összes idegenbe járó Volán-szurkolónak, hihííí :)
Augusztus 14-én újrajátsszák a bajnoki döntőt, fél hétkor a Megyeri úton UTE–Alba Volán 19 mérkőzés lesz.
Jelentem, lecsó lesz. Dress code: fürdőgatya. Mert innovatívak voltunk:)
mikor is van a moka? szombat? vagy hogy? mert eddig csak 3 helyen kellene akkor lennrem:D
Hát én is remélem hogy sikerül kurva gyorsan lezavarni, mert nekem még 5 tárgyalásom van aznap!
Na kíváncsi vagyok hogy mi lesz, az előjelek nem túl biztatóak, mindenesetre az jó jel már így szezon előtt hogy milyen sokan érdeklődnek a meccs iránt!
süti beállítások módosítása