Real Újpest

Újpesti jégkorong - az igazi. Nyilvánosság, ameddig a szem ellát.

Friss topikok

Kommentek

  • SK Fan: Miert nem frissititek??? (2011.02.25. 21:40) Fontos győzelem
  • Thomas_AV: jégkorong.blog.hu most elromlott? :( (2010.01.25. 22:17) Fontos győzelem
  • Uteapu: @kerusz: Gondoltam,hogy ilyesmi van a blog körül. Sajnálom,hogy én sem hardver sem szoftver részrő... (2009.11.25. 10:57) Fontos győzelem
  • kerusz: @Uteapu: az a kérdés, hányan akarják írni is és hányan csak olvasni. (2009.11.25. 00:16) Fontos győzelem
  • Uteapu: @kerusz: Ez igy nem hangzik biztatónak. (2009.11.24. 16:33) Fontos győzelem
  • Utolsó 20

Újabb pihenő előtt

2009.01.04. 11:47 | Bozár Jóska | 8 komment

Címkék: alba volán mol liga

Legalábbis nekünk, szurkolóknak, ugyanis csapatunk újabb romániai túrája előtt utoljára fogadja hazai pályán ellenfelét. Ahogy előző posztunk hozzászólásai közt, illetve az utehoki.hu-n is olvasható, fel kell kötnünk azt a bizonyos nadrágot, mivel több alapemberünk játéka - jobb esetben - kérdéses.

Az Alba Volán fiataljainak játékerejét pedig amúgy sem szabad lebecsülni, hiszen legnagyobb riválisainkat is meg tudták már szorongatni a szezon során. Bár most pénteken súlyos vereséget szenvedtek a Dab.Doclertől, ez minden bizonnyal extra motivációt fog adni nekik ahhoz, hogy ellenünk javítsanak. A győzelem számunkra kulcsfontosságú: Így tudjuk megőrizni első helyünket az OB I., és továbbra is magabiztosan tartani a harmadik pozíciót a Mol Liga tabelláján.

Legközelebb csak január 16-án, pénteken lépnek jégre a Megyeri úton fiaink a sok izgalmat tartogató NZ Stars elleni rangadó keretében, úgyhogy érdemes ma fél hétkor kijönni, és bíztatni a fiúkat. Hajrá, Lilák!

A bejegyzés trackback címe:

https://realujpest.blog.hu/api/trackback/id/tr27856599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A kötelező győzelem megvan, a sérülteknek javulást, és sok sikert a túrán!
Hölgyek, Urak! Január 24.-én és 25.-én meccselünk a MOL-liga elődöntöben, feltehetően Csíkszeredában. Bár még sok a bizonytalanság az időpontot illetően is, felvetném, hogy nem akarunk-eée kimenni szurkolni egy kicsinyt. Viszonylag gyorsan kellene döntenünk. Forest beizzíthatná a múltkori szállásadót, én meg utánanézek a vonatjegyeknek.
Nos?
De, kellene. Bár én asszem, nagyon távolról fogok tudni csak szurkolni... :s
Én szeretnék menni! Most nézem hogy 66 euro a jegy! 23-án Péntek este indulhatnánk :D
Így van, én is néztem, 23.-án 17.43-kor indulunk, 18.30-ra talán el is hagyjuk az Aréna plázát:), érkezés 24.-én 07.15-kor. A jegyet oda-vissza 66 eurótól adják, de most jó lenne hálókocsiba menni, mert hosszú az út és abban valószínűleg fűtenek is.
Visszaútra ezt javaslom: január 26.-án 07.06-kor indulás Szeredáról, érkezés 18.47-kor Bp-re. De van egy vonat 25.-én 20.49-kor is, az 08.17-re van itt - viszont lehet, hogy nem fér bele a meccs (és a döntőbe jutás megünneplése:) miatt.
Én a hálófülkét meghagyom a nyugdíjkorhatárhoz közeledő szurkolóknak, viszont fel kell szerelkeznünk fejenként 12 doboz sörrel és 1 üveg töménnyel :D
Úgy néz ki jön Psycho Pista barátom is :D
Sziasztok! Van egy Bp.-Csíkszereda mikrobuszos járat, ha jól emléákszem kb. 15-16 eFt oda-vissza. Napi rendszerességel ingáznak. Ha érdekel benneteket, kérdezzétek meg őket: 30/375-2959
süti beállítások módosítása