Real Újpest

Újpesti jégkorong - az igazi. Nyilvánosság, ameddig a szem ellát.

Friss topikok

Kommentek

  • SK Fan: Miert nem frissititek??? (2011.02.25. 21:40) Fontos győzelem
  • Thomas_AV: jégkorong.blog.hu most elromlott? :( (2010.01.25. 22:17) Fontos győzelem
  • Uteapu: @kerusz: Gondoltam,hogy ilyesmi van a blog körül. Sajnálom,hogy én sem hardver sem szoftver részrő... (2009.11.25. 10:57) Fontos győzelem
  • kerusz: @Uteapu: az a kérdés, hányan akarják írni is és hányan csak olvasni. (2009.11.25. 00:16) Fontos győzelem
  • Uteapu: @kerusz: Ez igy nem hangzik biztatónak. (2009.11.24. 16:33) Fontos győzelem
  • Utolsó 20

Heti köszöni...

2008.11.23. 22:59 | Bukovina | 8 komment

Címkék: születésnap hetler

Aki ma kilátogatott Káposztásmegyerre, tanúja lehetett, ahogyan szurkolóink köszöntik a huszonöt éves Hetler Ádámot. A mérkőzés végén drukkereink mini tűzijátékokat gyújtva ünnepelték őt, nem sokkal ezután pedig tortát is ajándékoztak neki. Heti nagyon meghatódott, ezért arra kérte blogunkat, hogy itt köszönhesse meg a szülinapi jókívánságokat.

- Szeretném megköszönni azt a szeretet-áradatot, amit a mérkőzés után kaptam a szurkolóktól. Nagyon meghatott, nem is tudom, mivel érdemeltem ezt ki. Már nagyon rég lehetett olyat látni, amikor mérkőzés után a publikum felköszönt egy játékost a születésnapja alkalmából, skandálja a nevét, fényeket gyújt, drapériával üzen, és tortával köszöntik. Nekem az Újpest az életem, és mindenki, aki ehhez a nagy újpesti családhoz tartozik! KÖSZÖNÖM NEKTEK!

A bejegyzés trackback címe:

https://realujpest.blog.hu/api/trackback/id/tr41785060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na,akkor itt is:Boldog Szülinapot Heti!

Csak halkan:a huszonöt tűzijáték valójában kettő volt.Máskor ki kell menni a csarnokba:akkor pontos lesz a beszámoló! :)))
(1picike részem nekem is volt a tegnapi meglepiben,meg persze TG úrnak, akire nyugodtan mondhatjuk:piromán lett... :))) )

Pénteken jöjjön mindenki:akkor is csillagosokkal játszunk,csak azok Bukarestből jönnek!
Ja,bocsi most látom hivatalos elfoglaltságod volt,azért nem voltál!
Akkor viszont rossz az informátorod! :)))
Kár elrontani ilyen bejegyzésekkel a cikk lényegét! Ne is törődj vele Heti, a lényeg, hogy láttad: mennyien szeretünk!
Semmi rosszat nem akartam ezzel,láthatod!
A nagy" 25"-ös számot HETI felirattal pl. én készítettem.
Amit írtam a tények miatt írtam csak,a zrika pedig csak poén volt.
inkább számolok 10ig és kitörlöm amit az előbb írtam!
Bocs, Bari, becsület Neked! De hát úgy való, hogy ne egymás rovására ünepeljünk, hanem az ünnepeltére! Heti, mire hívsz meg minket?
Nem történt semmi!Picit túlpörögtük a dolgot,ennyi! :)))
süti beállítások módosítása